Yeni Ürünlere Baktınız mı?

2 ürün alana Nura'dan süpriz hediye gelecektir!
Ürünler ilk mail atanın veya yorum bırakanın olacaktır..
vazgeçildiği taktirde sizin olabilir,beğendikleriniz için lütfen mail atın..
msarimuratoglu@hotmail.com
Önemli Not: Ürün adedi ve çeşitliliği çok fazla, diğer sayfalara da bakmanızı tavsiye ederim:)
FLAŞ FLAŞ FLAŞ! TÜM ABİYE GECE ELBİSELERİNDE % 20 İNDİRİM!

27 Eylül 2009 Pazar

Merhaba!




Uzun zamandır aklımdaydı yapmak...
Ama bir türlü zaman olmadı ilgilenemedim..
Artık bir de buradayım..Nura dışında...

Burada ne mi yapıyorum?
Öncelikle hepimizin gardrobumuzda bulunan, ama artık giymediğimiz veya bir daha ne zaman giyeceğimizi bilmediğimiz elbiselerimiz ve aksesuarlarımız vardır değil mi?
İşte ben onları burada sizin zevkinize sunuyorum ve pasaj'da satıyorum.....

Adı da Merve'nin Gardrobu

İlk önce uygun fiyatlı ve hepsi iyi marka olan gece elbiselerinden başlıyorum...
Uygun gece elbisesi bulmak ne kadar zordur bilirim...
Dilerim aralarından sevdikleriniz çıkar ve sizler de uygun fiyatlı beğendiğiniz bir elbiseye sahip olursunuz..

Hadi bakalım, listelemeye başlıyorum bana şans dileyin... :)

Hertürlü sorunuz için msarimuratoglu@hotmail.com

6 yorum:

lale kunt dedi ki...

mervişim bunlar ne çok elbise :) anaaa sizin evin tamamı elbiseymiş meğer, bir de satmadıkların var tabi :)
güzel satışlar diliyorum sana canım, umarım hepsi satılır dicem diyemiyorum çok güzeller çünkü keşke satmasan :)
bu arada askına da bittim, kuşlu.. :)

nergisce dedi ki...

hayirli olsun canim.
aksesuarlari merakla bekliyorum aslinda siyah elbiseye asik oldum ama ne yazik ki bedenim degil:(
öptüm:)

Merve dedi ki...

* ooo şeker daha o kadar çoook var ki :)) annem bıkmış durumda zaten ;) sağol şeker dilerim ihtiyacı olanlara bir işe yararlar!

bende çook seviyorum benim kuzu ing'den almıştı beyaz'a gelinlik siyah' a damatlık diye planladık inşallah öyle yaparız ;)

*Nergiscim, teşekür ederim..Onları da koyacağım çanta,ayakkabı vs vs çook şey var koyacak.. :)
hangisi şeker uzun kollu olan mı? buyukse daraltılabilir aslında..

a. gizem dedi ki...

ayyy askıya ben de bayıldımmm gelinlik & damatlık fikrine de bittim :)
bol satışlarr :)

Merve dedi ki...

* Teşekkürler gizom! Muck!

Unknown dedi ki...

bayılldım takipteyimmm

Alıcı Yorumları

Alıcı Yorumları
Dolab'dan ürün alanların Yorumları Burada! Alışverişiniz sonrası yorum bırakırsanız çok mutlu olurum!

DOLAB HAKKINDA..

Ürünler sadece bir kez giyilmiş ve ünlü markaların orijinal ürünleridir..

Çantaların çoğu hiç kullanılmamış veya en fazla 1 kez kullanılmıştır.

Not: Satılan ürünler silinmektedir, bu nedenle daha önce gördüğünüz aralarında olmayabilir..

2 ÜRÜN ALANA NURA'DAN SÜPRİZ HEDİYE!

NASIL ALABİLİRİM?


Benimle iletişime geçmeniz yeterli..
msarimuratoglu@hotmail.com'a mail atabilirsiniz..

YA BEĞENMEZSEM?

İade maalesef almıyorum..

NE ZAMAN BANA ULAŞIR?

Aldığınız ürün 2 iş günü içerisinde size gönderilecektir.
Gönderim Yurtiçi kargo ile % 30 indirimli gönderilir, ücret alıcıya aittir. Dilerseniz PTT ile de daha uygun fiyatlı gönderebilirim..

SORULARINIZ İÇİN..

Tüm ürünlerle ilgili detaylı bilgi,resim isteyebilirsiniz..
Bana mail atmanız yeterli..
msarimuratoglu@hotmail.com

Üyesiyim..♡

BİRŞEY Mİ ARADINIZ?